KLEINSCHALIG ADMINISTRATIEKANTOOR IN BERGEN OP ZOOM

Voor uw complete administratie

Het voeren van een goede administratie, evenals het indienen van belastingaangiftes is in Nederland voor alle ondernemers verplicht. Een goed administratiekantoor ondersteunt u hierin, of neemt alle administratie werkzaamheden voor u uit handen. Dat levert u rust en belastingvoordeel op!
 

Logisch dat (startende) ondernemers zich de volgende vragen stellen:

  - Welke eisen stel ik aan een goed administratiekantoor
  - Welk administratiekantoor past bij deze eisen?
  - Wat levert de keuze voor dit administratiekantoor mij op?
 

Waarin onderscheidt Bergs Administratie Bureau zich?
 

  - Persoonlijk contact
  - Flexibel en meedenkend met de ondernemer
  - Snel antwoord op uw vragen over uw administratie
  - Goede bereikbaarheid en indien nodig: een stok achter de deur
 

Een vrijblijvend gesprek ten behoeven van uw administratie ?

                 Afspraak plannen 

 

 

Het Bergs Administratie Bureau is gevestigd in Bedrijven Centrum de Punt te Bergen op Zoom

Diny van Zundert, eigenaresse van het bergs administratie bureau
Diny van Zundert.

  • Beconnummer 597.120
  • BTWnummerNL093675884B01
  • KvKnummer 51290871
  • Rekening nr. NL89INGB0005869246

  • Algemene voorwaarden - gedeponeerd bij de KvK