Prettige feestdagen

Persoonlijk & betrouwbaar

Hartelijk welkom bij het Bergs Administratie Bureau in Bergen op Zoom. Het bijhouden van een goede administratie is voor veel ondernemers (én particulieren) een noodzakelijk kwaad. Deze taak neem ik graag voor u uit handen: van fiscaal advies tot het verzorgen van de complete administratie. Kunt u zich blijven focussen op wat u echt leuk vindt. dan doe ik dat ook.

Het Bergs Administratie Bureau helpt Starters, ZZP’ers - MKB’ers, non-profitinstellingen, kunstenaars, artiesten en particulieren.

Doordeweeks bereikbaar tot 20.00 uur.
Op zaterdag tot 12.00 uur.

Contact

Diensten

Dit kan het Bergs Administratie Bureau voor u betekenen:

 

  • Verzorgen van de volledige administratie en de jaarrekening
  • Begeleiding in de opstartfase van een eigen bedrijf. Lees meer Starters
  • Verzorgen van belastingaangiftes: Omzetbelasting, Loonbelasting, Inkomstenbelasting en Vennootschapsbelasting
  • Verzorgen van de facturatie
  • Advies bij het opstellen van offertes
  • Advies over fiscale vraagstukken. Lees meer Samenwerking TAAK
  • Debiteurenbewaking
  • Salarisadministratie en diverse personeelszaken. Lees meer Samenwerking TAAK
  • Verzorgen van overige administratieve verplichtingen, zoals contacten met (overheids)instanties

Wilt u ook op de hoogte blijven?

Schrijf u dan nu in voor de nieuwsbrief

Tarieven Ondernemers

Voor mijn werkzaamheden hanteer ik een uurtarief. Op deze manier betaalt u alleen voor de werkelijke uren die aan uw administratie wordt besteed. Niet meer en niet minder: wel zo eerlijk. Uiteraard krijgt u vooraf een prijsindicatie zodat u op voorhand inzicht heeft in de kosten. Door lage overheadkosten en een efficiënte werkwijze kan ik mijn tarieven scherp houden.

Maak nu een afspraak

Tarieven Particulieren

Particulieren help ik onder andere met de aangifte Inkomstenbelasting Voorlopige Teruggaaf van de belastingdienst en het aanvragen van diverse toeslagen. Ook verzorg ik de correspondentie met diverse instanties zoals het UWV of de gemeente. Voor deze werkzaamheden reken ik een vast tarief.

Maak nu een afspraak

Over mij

Aangenaam ik ben Diny van Zundert het gezicht achter het Bergs Administratiebureau. Klanten vragen wel eens aan mij wat er zo interessant is aan mijn vak. Ik doe dit immers al meer dan dertig jaar met veel plezier en heb ervaring in allerlei branches. Inmiddels ben ik 5 jaar actief als zelfstandig ondernemer. Het blijft mij boeien om mijn relaties volledig te ontzorgen door van een onsamenhangend geheel een gestructureerde administratie te maken volledig ingericht op uw wensen.

Orde en overzicht in de administratie zijn noodzakelijk om uw financiële situatie optimaal inzichtelijk te maken. Zo weet u altijd hoe uw zaken ervoor staan. Het geeft mij tot op de dag van vandaag een goed gevoel om u hier bij te helpen. Met veel persoonlijke aandacht en up-to-date kennis over de fiscale en administratieve spelregels.

Contact

Bedankt voor uw bezoek aan de website van het Bergs Administratie Bureau. Als u vragen voor mij heeft of een afspraak wilt inplannen kunt u mij bereiken via onderstaand formulier of u kunt mij bellen. Ik beantwoord uw vragen zo snel mogelijk.

  • Beconnummer 597.120
  • BTWnummerNL093675884B01
  • KvKnummer 51290871
  • Rekening nr. NL89INGB0005869246

  • Algemene voorwaarden - gedeponeerd bij de KvK